Evidenta contabila completa:
- Inregistrarea si prelucrarea documentelor justificative;
- Controlul secventelor numerice ale documentelor;
- Daca este cazul, solicitarea unor documente suplimentare care sa reflecte realitatea efectuarii unei operatiuni;
- Contabilitatea de gestiune si calculatia costurilor;
- Inregistrarea importurilor/exporturilor, achizitilor/livrarilor intracomunitare;
- Evidenta sintetica si analitica pentru clienti, debitori, furnizori, creditori si urmarirea acestora;
- Evidenta sintetica si analitica a mijloacelor fixe, calculul amortizarii;
- Evidenta obiectelor de inventar;
- Evidenta contabila a salariilor si taxelor aferente;
- Repartizarea corecta pe cheltuieli/venituri sau alte conturi;
- Repartizarea cheltuielilor/veniturilor in avans;
- Analiza continutului fiecarui cont contabil;
- Raportari interne conform cerintelor managementului companiei;
- Alte activitati conexe.
- Constatarea si inregistrarea diferentelor cu ocazia inventarierii periodice sau anuale;
- Inregistrarea deprecierilor de valoare/provizioanelor pentru cheltuieli;
- Analiza continutului conturilor si concordanta acestora cu documentele justificative;
- Elaborarea lunara a balantei de verificare, analitica si sintetica;
- Calcularea obligatiilor de plata si intocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
- Intocmirea Registrului de evidenta fiscala;
- Intocmirea si verificarea Registrului jurnal, Registrului inventar, jurnalelor de TVA, Cartea mare;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare;
- Intocmirea, verificarea si depunerea situatiilor financiare;
- Asistenta la intocmirea dosarului de inventariere;
- Reconcilierea conturilor;
- Intocmirea manualului de politici si proceduri contabile;
- Preluare evidente contabile si fiscale / expertize / control / raportări specifice;
- Declararea vectorilor fiscali, precum si modificarea acestora conform legislatiei;
- Asistenţă control autorităţi fiscale;
- Reglare evidenţă analitică fişă pe plătitor;
- Mutare dosar fiscal de la un domiciliu fiscal/sector la altul;
- Obţinere certificat fiscal privind obligaţiile de plată la Bugetul de Stat;
- Obţinere certificate de rezidenţă fiscală,
- Obţinere certificate de atestare a impozitului reţinut şi plătit;
- Obţinere certificate de cazier fiscal;
- Obţinere alte certificate eliberate de Administraţiile Financiare;
- Obţinere certificate de atestare fiscală de la Direcţia Impozite şi Taxe Locale;
- Intocmire dosar obtinere cod TVA: optional, prin atingerea plafonului privind cifra de afaceri sau in cazul importurilor.
Servicii personal-salarizare:
- Obtinere Parola Revisal
- Intocmirea Contractelor de munca, acte aditionale privind modificarea acestora, precum si decizii de incetare;
- Completarea si transmiterea registrului de evidenta a salariatilor (Revisal);
- State de plata;
- Calcul fond de handicap si declarare pentru societatile cu peste 50 salariati;
- Adeverinte de venit, sanatate, vechime, somaj;
- Intocmire dosare pentru subventii angajatori, privind incadrarea in munca a somerilor, absolventilor si persoanelor din categorii defavorizate;
- Decizii, Notificari privind disponibilizarile.
Refacerea evidentei contabile:
- Identificarea erorilor, verificarea si intocmirea corecta a inregistrarilor financiar-contabile, completarea evidentei contabile cu documentele omise de la inregistrare, depunerea declaratiilor rectificative care se impun.
Supravegherea contabilitatii:
- Asistenta in vederea organizarii contabilitatii, instruirea personalului cu privire la modul de intocmire si circulatie a documentelor primare, asistenta privind arhivarea si pastrarea documentelor conform legii;
- Asistenta la intocmirea documentelor privind auditul intern sau extern al societatii;
Consultanta financir-contabila si fiscala:
- Consultanta privind legislatia financiar-contabila, cat si legislatia fiscala, asistenta pe perioada controalelor fiscale, identificarea tuturor obligatiilor fiscale aplicabile societatii dvs.
- Serviciile de consultanta fiscala oferite de EXPERT RD CONS SRL sunt concepute pentru a vă oferi un punct de vedere pertinent asupra impozitelor și taxelor.
- Ne angajăm să vă furnizăm consultanță fiscală de cea mai înalta calitate și să adresăm întrebările potrivite pentru a ajunge la problemele cu care vă confruntați. Doar astfel vom reuși să înțelegem spețele în care vă aflați și să vă oferim cele mai bune soluții în domeniul consultanței fiscale.
Raportari mediu:
- Calcul contributii datorate Fondului de mediu;
- Intocmirea declaratiilor specifice catre Administratia Fondului pentru Mediu, in conformitate cu legislatia in vigoare si depunerea acestora la sediul AFM.
- Raportarea ambalajelor, echipamentelor electrice si electronice, baterii si acumulatori, anvelope catre organizatiile de transfer de responsabilitate;
- Identificarea operatorilor economici autorizati pentru preluarea responsabilitatii in vederea atingerii obiectivelor de reciclare/ valorificare a deseurilor din ambalaje;
- Modalitatea de indeplinire a obiectivelor anuale de reciclare;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si anuale la AFM, APM pentru generatori si colectori;
- Inregistrarea rapoartelor de mediu in SIM (sistemul integrat de mediu – platforma electronica).
Unitati protejate, conform Lg.448/2006 cu modificarile si completarile ulterioare:
- Intocmire raport anual de activitate;
- Reprezentare in relatia cu ANPH;
Intocmire raport anual de activitate;
- Reprezentare in relatia cu ANPH;
Alte servicii:
- Pregatire documentatie calificare licitatii;
- Obţinerea de certificate constatatoare de la Registrul Comerţului;
- Obţinerea de extrase de la Registrul Comerţului;
- Declararea sediilor secundare si punctelor de lucru la Registrul Comertului si catre ANAF;